درباره ساینا
- انجام کلیه امور حسابداری شركت ها از قبیل سهامی خاص ، سهامی عام ، مسئولیت محدود و تعاونی.
- انجام کلیه امور حسابداری شركت های تازه تاسیس (Start Up)
- عملیات اصلاح حسابها
- تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و لیست صورت معاملات فصلی موضوع ماده ۱۶۹ مکرر.
- تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و تحریر دفاتر قانونی طبق آییننامه تحریر دفاتر قانون مالیات های مستقیم.
- ارائه مشاوره، نصب و راه اندازی نرم افزارهای متناسب با فعالیت و مشخصات شرکت از قبیل نرم افزارهای مالی، خزانه، فروش، انبار، حقوق و دستمزد شرکت ها ، كارخانجات، موسسات ، اصناف و مشاغل تخصصی.
- طراحی کدینگ اصولی در سطوح مختلف
- تبدیل سیستم دستی مالی به مکانیزه و ارائه سیستم مالی مناسب به شرکت های با سیستم مالی نامرتب.
- کنترل خط تولید و محاسبه بهای تمام شده.
- انبار گردانی و سیستم های انبارداری.
- ثبت سند حسابداری (جاری – معوقه ).
- تهیه صورتهای مالی
- تهیه انواع گزارشات مالی
- تهیه انواع گزارشات مدیریتی
- عملیات اصلاح و بستن حساب ها