چرا ایران از شرکتهای خارجی الگوبرداری نمیکند؟
چرا ایران از شرکتهای خارجی الگوبرداری نمیکند؟
مجموع فروش کوارتر اول ۲۰۱۹ متسو و اتوتک برابر با ۹۳۵.۶ میلیون یورو بوده است.
آمار و ارقام این جدول مقایسه خوبی را بین این دو شرکت نشان می دهد.
اخیرا صحبت از ادغام ایران خودرو و سایپا شده بود؛ ما در ایران صحبت این موارد را میکنیم فنلاندیها عملا شرکت بزرگ و متوسط خود را ادغام می کنند.
آیا زمان ادغام شرکت های فولادی مثل فولاد مبارکه و فولاد خوزستان و یا ذوب آهن؛ شرکتهای معدنی مثل گل گهر و چادرملو و … نرسیده است؟
پریمتالز اتریش از ادغام میتسوبیشی-هیتاچی و زیمنس VAI ایجاد شد.
منبع: می متالز